Met Teamleader werken bedrijven slimmer! Teamleader Focus brengt CRM, projectmanagement en facturatie samen in een intuïtieve software-oplossing, waarmee teams gemakkelijk kunnen samenwerken en slim kunnen werken met processen.
Teamleader kan data uitwisselen met 200+ apps en tools. Zo kunnen je klanten blijven werken met hun favoriete apps en tegelijkertijd de voordelen plukken van de koppeling met Teamleader.
MKB-oplossing voor CRM, facturatie, projecten & support
Teamleader maakt het werk makkelijker! Van het eerste klantcontact tot de betaalde factuur: met Teamleader werk je efficiënt en overzichtelijk, alleen of met een team, van begin tot eind.
- Speciaal voor ZZP en klein mkb
- Van offerte tot betaalde factuur
- 250+ software integraties
- Volledige in-app ondersteuning
- Bedienen ruim 12.000 mkb bedrijven in Europa.
Alle oplossingen binnen Teamleader:
CRM-systeem
Beheer contacten vanuit één eenvoudig overzicht en verbeter het verkoopproces met de perfecte klant follow-up: van het eerste contact tot lang nadat de deal is gesloten.
- Een database voor alle contacten
Beheer alle contacten in één digitale database, die toegankelijk is voor de gebruiker en andere collega’s. Win tijd door klantgegevens automatisch te laten toevoegen. - Bekijk communicatiegeschiedenis met één klik
Bekijk gemakkelijk en snel de communicatiegeschiedenis van een klant. Zo ben je altijd op de hoogte van de laatste info en pak je moeiteloos een conversatie verder op. Verspil geen tijd meer aan een zoektocht tussen verschillende e-mails en documenten. - Afspraken, taken en calls in één gedeelde kalender
Plan taken, vergaderingen en calls in voor jezelf en collega’s en hou de tijd die wordt gespendeerd bij met behulp van een tijdregistratie. Deel agenda’s met andere om inzicht te krijgen in elkaars planning. De Teamleader kalender kun je synchroniseren met Google Calendar, Office 365 en iCloud.
Factuurprogramma
Automatiseer de facturatie en voorkom dat er ooit nog vergeet wordt om uren te factureren. In een paar kliks facturen maken, versturen en beheren of een offerte in een factuur omzetten.
- Handige templates voor facturen
Teamleader voegt automatisch klantgegevens uit de CRM-database toe aan verschillende templates voor offertes, facturen en zelfs standaard e-mails. Daarbij kun je tevens gebruik maken van een eigen huisstijl. - Tijd besparen met automatisatie
Creëer automatische processen voor bijvoorbeeld betaalherinneringen, maar ook voor terugkerende facturen en abonnementen. Teamleader verstuurt de facturen automatisch en op tijd, zodat jij er nooit meer naar om hoeft te kijken. - Integraties met boekhoudsoftware
Synchroniseer Teamleader met het vertrouwde boekhoudpakket. Zo wordt elke factuur die vanuit Teamleader wordt verstuurd automatisch toegevoegd in het boekhoudpakket en de betaalstatus, nadat de factuur als betaald is ingeboekt, automatisch in Teamleader aangepast.
Projectmanagement
Houdt controle over elk project, blijf binnen het budget en behaal deadlines.
- Milestones & taken
Deel een project op in verschillende milestones en taken. Verwijs deze vervolgens toe aan verschillende teamleden en ontvang meldingen zodra taken zijn voltooid. Zo kunnen projectmanagers gemakkelijk meerdere projecten monitoren. Gebruik templates om projecten te kunnen hergebruiken. - Tijdregistratie
Registreer de tijd die je aan taken en afspraken spendeert en hou projecten rendabel. Binnen één project is er de mogelijkheid om verschillende uurtarieven in te stellen. Factureer voltooid werk op basis van de timetracking of gebruik een vaste prijs. - Bruikbare inzichten omtrent deadlines en budgetten
Monitor alle lopende projecten in het projectoverzicht met een gedetailleerd overzicht van tijdlijnen, deadlines en budgetten. Zie direct welke projecten meer aandacht nodig hebben en check hoe teamleden presteren.
Support
Geef leads, klanten en leveranciers de beste service. Met de ticketing module van Teamleader komen alle vragen in een gecentraliseerde inbox terecht.
- Een inbox voor alle vragen
Beheer alle klantvragen in een centrale inbox. Teamleden kunnen vragen beantwoorden, bijlagen toevoegen of tickets aan iemand ander toewijzen. - Ieder ticket gelinkt aan het CRM
Teamleader koppelt een ticket automatisch aan de CRM-database, zodat bij het openen van een ticket direct een overzicht van de contactpersoon wordt getoond. Ook andersom, wanneer je een bedrijfspagina of contact opent in het CRM wordt de lijst met tickets die aan de persoon of het bedrijf gekoppeld zijn getoond. - Van tickets naar facturen
Teamleader biedt de mogelijkheid om de tijd die wordt gespendeerd aan het beantwoorden van tickets toe te voegen aan de CRM, zodat deze kan worden gefactureerd aan de klant.