Het koppelen van een CRM aan de telefonie-omgeving is enorm belangrijk voor organisaties, ter verbetering van de klanttevredenheid en het efficiënter kunnen werken. Met de integratietool Bubble van Red Cactus hoeft een gebruiker tijdens een inkomend of uitgaand telefoongesprek niet meer handmatig op zoek te gaan naar klantgegevens, maar verschijnen die direct in een pop-up op je beeldscherm en kun je van daaruit diverse acties uitvoeren zoals het openen van een klantkaart.
Pop-up notificatie
Bubble heeft een aantal unieke eigenschappen, waaronder de pop-up notificatie. De informatie die je kunt weergeven in de pop-up kun je vinden in de Marketplace; onder 'parameters' en de beschikbare knoppen onder 'knoppen'. Zo kun je de te tonen informatie en de knoppen in de pop-up volledig naar wens van de gebruiker, afdeling of organisatie configureren. Bij het doorverbinden van een gesprek naar een collega verhuist de klantinformatie mee en wanneer je met meerdere beeldschermen werkt, kun je zelf kiezen op welk scherm je de pop-up wilt zien. Standaard is de pop-up zichtbaar vanaf het moment dat de softphone, het bureautoestel of ander device rinkelt tot het moment dat het gesprek wordt beëindigd, maar met de verschillende timer opties kun je zelfs dit naar eigen voorkeur aanpassen.
Maatwerk
Om aan de specifieke wensen van je klanten te voldoen, is Bubble voorzien van de module Automations. Met deze module is het mogelijk om je eigen 'If-This-Then-That'-flows toe te voegen. Denk bijvoorbeeld aan het uitvoeren van een script of het automatisch open van het callnotitiescherm in plaats van dat je die open moet klikken.
Technisch
Bubble koppelen aan je telefonie-omgeving is zeer eenvoudig. De procedure verschilt per telefonie-omgeving maar één ding hebben ze gemeen: je hoeft er geen techneut voor te zijn.