Hoe DSD beginnende en bestaande MSP’s helpt?
Vanwege de toenemende complexiteit van IT komen eindgebruikers steeds vaker uit bij een MSP (Managed Service Provider). Een IT-dienstverlener die hen een complete digitale werkplek, ook wel modern workplace genoemd, kan leveren en deze werkplekken ook proactief kan beheren en monitoren.
Door deze verandering in de IT-markt maken steeds meer traditionele IT-resellers de transitie van break-fix businessmodel naar MSP-businessmodel, om zich zo steeds meer te kunnen richten op een maandelijkse dienstverlening. Maar hoe maak je die transitie?
Hoe helpt DSD de traditionele IT-reseller bij de transitie naar Managed Service Provider?
Naast dat onze IT-partners gebruik maken van het DSD-platform, gevuld met een zorgvuldig samengesteld aanbod, bieden wij hen ook diverse services om te ondersteunen met advies, support en training. Met onze drie pijlers: platform, aanbod en advies, bedienen wij zowel de allergrootste als de startende MSP. Maar belangrijker nog: met deze drie pijlers helpen wij de traditionele IT-reseller de eerste stappen te maken in de transitie naar MSP.
Van break-fix naar een maandelijkse dienstverlening
Download ons e-book en ontdek hoe wij jou kunnen helpen bij de transitie naar Managed Service Provider of hoe wij jou kunnen ondersteunen met jouw MSP-activiteiten.