Efficiënter werken met Teamleader en je vertrouwde cloud apps
Wist je dat… Je met schakelen tussen applicaties 64 seconden aan focus verliest. Stel je eens voor hoeveel seconden dat is als je meerdere keren moet schakelen tussen twee apps om bijvoorbeeld persoonsgegevens van je klant van de ene applicatie aan de andere toe te voegen. Én vervolgens de overgenomen gegevens nog moet controleren op fouten en onvolledigheid.
Teamleader biedt, naast een eigen uitgebreide set aan functionaliteiten, tal van integraties met cloud applicaties, om gebruikers slimmer en efficiënter te laten (samen)werken. Dat wil zeggen, geen tijd besteden aan informatie opzoeken in verschillende apps, vervolgens moeten schakelen tussen die apps, data knippen, plakken en doorsturen van de ene naar de andere app, etc.
Hoeveel tijd ben je kwijt aan het terugzoeken van e-mailcontacten of het inplannen van een afspraak met collega’s en klanten? En hoeveel tijd besteed je aan het maken en versturen van offertes en facturen?
De Teamleader integraties synchroniseren de data in je vertrouwde cloud apps, zoals je Microsoft 365, boekhoud- en VoIP-applicaties, met Teamleader en andersom, waardoor je data altijd up-to-date is. In welke applicatie je ook aan het werk bent.
Integratie met je vertrouwde cloud apps
Neem bijvoorbeeld de all-in-one integratie met Microsoft 365, waarmee je kalenders, taken, contacten en e-mails in Microsoft 365 synchroniseert met Teamleader. Zo heb je altijd al je data, van contactgegevens en een (bel)afspraken tot het volledige e-mailcontact tussen een medewerker en een klant, in één applicatie.
Of een integratie met een bestandsbeheer tool, zoals Dropbox, die ervoor dat je bestanden gelinkt aan klanten kan synchroniseren met Teamleader en andersom. Houd je per klant een map bij, waar je bijvoorbeeld een huisstijlhandboek of overeenkomsten en contracten bewaart, dan kun je met deze integratie vanuit Teamleader eenvoudig de bestanden in die map inzien.
Nooit meer knippen en plakken
In het whitepaper gaan we dieper in op de integratie met: Microsoft 365, een bestandsbeheer-tool, boekhoudsoftware, VoIP-applicatie en LeadInformatie tools. We tonen de voordelen van de integraties en laten je zien hoe je werk vereenvoudigt, tijd bespaart en dus efficiënter kunt werken. Download het whitepaper!