Waarom een bestaand telefoonsysteem met Microsoft Teams integreren?
Het kunnen werken vanaf verschillende werkplekken, ook wel hybride werken genoemd, is inmiddels al even het nieuwe normaal. Organisaties zijn continu opzoek naar de juiste tools waarmee werknemers optimaal op afstand (samen) kunnen werken. Naast een beveiligde werkomgeving en toegang tot alle data is de interne en externe communicatie een belangrijk onderdeel van de hybride werkplek. Microsoft Teams is een tool om een constante bereikbaarheid te kunnen garanderen. Zo kunnen werknemers met Microsoft Teams in één app chatten, vergaderen, bellen en samenwerken, vanaf elke locatie.
Veel organisaties werken met Microsoft Teams om te chatten en videobellen, maar beschikken daarnaast ook over een zakelijk telefoonsysteem (PBX) met daarin al hun telefooncontacten. Een Teams Connector biedt dé oplossing om beide tools samen te voegen, zonder daarvoor het telefoonsysteem en contacten te hoeven overzetten. Deze oplossing slaat namelijk een brug tussen het bestaande telefoonsysteem van een organisatie en Microsoft Teams. Zo communiceren werknemers met slechts één communicatieplatform: Microsoft Teams, voor zowel bellen als chatten.
De voordelen van bellen via Microsoft Teams met het bestaande telefoonsysteem?
In een datasheet benoemen we de voordelen voor jouw klanten om een bestaand telefoonsysteem te integreren met Microsoft Teams en lichten we de Teams Connector: Call2Teams uit, die DSD haar partners aanbiedt via het cloudplatform.