Start als DSD-reseller

ClearVox Nexxt

ClearVox

ClearVox Nexxt

Met ClearVox Nexxt kunnen gebruikers door middel van een applicatie op de smartphone bellen via VoIP. De PBX/telefooncentrale wordt als SaaS-dienst door ClearVox gehost.

Inclusief iOS en Android app

Inclusief video bellen

Beschikbaarheid instellen en inzien van collega's

Voicemail via email ontvangen

ClearVox Nexxt

ClearVox

ClearVox Nexxt is een all-in-one cloud VoIP-oplossing. Een eindgebruiker kan, voor een vast bedrag per maand, gebruik maken van de complete VoIP-oplossing, bestaande uit o.a. een telefoonnummer voor onbeperkt bellen in Nederland, onbeperkt aantal uitgaande nummers en een desktop- en mobiele applicatie. Met deze applicatie kunnen gebruikers altijd en overal op dezelfde manier gebruik maken van alle ClearVox functionaliteiten.

Voor één vast bedrag per maand kunnen je klanten gebruik maken van een complete VoIP-oplossing. Met ClearVox Nexxt kunnen gebruikers door middel van een applicatie op de smartphone bellen via VoIP. De PBX/telefooncentrale wordt als SaaS-dienst door ClearVox gehost.

ClearVox Nexxt all-in-one VoIP-oplossing bevat:

  • Één telefoonnummer, voor onbeperkt bellen in Nederland
  • Onbeperkt aantal uitgaande nummers Webapplicatie inclusief receptiefunctie (o.a. status werknemers inzien, doorverbinden, voicemail beheer, etc.)
  • Mobiele applicatie (voor iOS en Android): een app die niet continu op de achtergrond draait, maar pas wordt geactiveerd wanneer er een telefoongesprek binnenkomt. Zo verbruikt de app veel minder batterij dan vergelijkbare apps.
  • Office 365 integratie: Contacten in Office 365 worden automatisch gesynchroniseerd naar ClearVox Nexxt.
  • Add-ons: Mogelijkheid om bestaande nummers te porteren naar ClearVox Nexxt.
  • Bellen in Europa: standaard gefactureerd per gesprek,maar kan naar wens worden afgekocht (op aanvraag).
  • Pre-install ClearVox Nexxt telefoons: ClearVox heeft een aantal telefoontoestellen geselecteerde die bij aansluiten direct gekoppeld worden aan de users. De selectie toestellen van Mitel en Yealink kunnen via DSD Europe worden gekocht of geleased.

Clearvox NEXXT Set-up in 5 minuten

Na ontvangen van de credentials is je klant binnen ongeveer 5 minuten operationeel. De set-up is simpel:

  • Log in: Met een username en password. De beheerder van de eindklant kan inloggen op het beheerconsole. Dit is de (virtuele) telefooncentrale van de eindklant.
  • Externe nummers koppelen (Één nummer per user)
  • Users aanmaken & nummers koppelen aan users.
  • Activatie van users: Users ontvangen een e-mail om hun account te activeren.
  • Door middel van een QR-code wordt de mobiele app direct gekoppeld aan het account van de user.

Clearvox NEXXT Smartphone App (Android/iOS)

Via de ClearVox app kunnen medewerkers telefoongesprekken en videogesprekken via een smartphone aannemen. Tevens zijn via de app statussen van collega’s in te zien en kunnen gebruikers zowel persoonlijke chats als groepschats starten. Ook telefonische conferenties behoren tot de mogelijkheden van ClearVox Nexxt. Een conferentiegesprek kun je voeren met collega’s en externe partners of klanten. Het aantal deelnemers aan het conferentiegesprek is nagenoeg onbeperkt.

Één-nummerconcept 

Met het één-nummer concept van ClearVox Nexxt is een medewerker altijd op hetzelfde nummer bereikbaar. Of hij nu gebruik maakt van een bureautoestel, draadloze handset of smartphone. Alle apparaten die geregistreerd zijn bij de ClearVox Nexxt communicatie server kunnen gebruik maken van één en hetzelfde oproepnummer. Zo hoeven je klanten slechts één nummer te delen met hun zakenpartners of klanten.

Clearvox NEXXT functionaliteiten

  • Algemeen: Meerdere telefoons/nummers per gebruiker
  • Oproepenlijst voor gebruikers
  • Notities bij ieder telefoongesprek (annoteren)
  • Gedetailleerd gespreksverloop (call flow)
  • Unieke routeringen voor afhandeling van inkomende en uitgaande oproepen
  • Geavanceerde keuzemenu's Wachtmuziek MP3/internet radio
  • Geluidsfragmenten uploaden Tekst naar spraak (meertalig)
  • Afspeellijsten voor wachtrijen samenstellen
  • Centraal/persoonlijk adresboek
  • Label voor contactpersonen
  • Voicemail boxen voor persoonlijk en algemeen gebruik
  • Omroep toestel of groepsniveau
  • Gespreksovername (Call Pick-up)
  • Videobellen
  • Gespreksopnames automatisch of handmatig starten of stoppen
  • Gespreksopnames beheren
  • Conferentie/conferentie ruimtes Intercom
  • Onderscheid tussen interne en externe beltoon
  • Gesprekken meeluisteren Handmatige gesprek schakelingen (dag/nacht stand)

Applicatie integratie:

  • Geavanceerde API beschikbaar voor koppeling met applicaties van derden
  • Koppeling met IFTTT Systeem en management: Web-based beheer en gebruikersinterface
  • Real-time web-based systeem status Ingeplande of manuele software-updates
  • Automatische beveiligingsupdates
  • IP Phone management
  • Netwerk scan & provision Provisioning op individueel-, toestel- of bedrijfsniveau
  • Automatische firmware- updates
  • Automatische telefoonconfiguratie

Unified Communications:

  • Chatfunctie Softphone (desktop app/PC telefoon)
  • Voicemail via email ontvangen
  • De bereikbaarheid van collega's inzien
  • Statustekst gekoppeld aan bereikbaarheid
  • Vast mobiel integratie middels
  • ClearVox Nexxt App CTI (Computer Telefoon Integratie)
  • Bellen vanaf websites met Chrome-extenties
  • Wachtrijen: Geavanceerde wachtrij strategieën
  • Aanpasbaar wallboard
  • Live rapportage bereikbaarheid
  • Dynamische medewerkers in wachtrij (inloggen/uitloggen)
  • Interne en externe nummers in wachtrij Positie melding en gemiddelde wachttijd
  • Wachttijd aan medewerker/agent melden
  • Wachtrij escape-mogelijkheid Mobiliteit: iOS en Android app met softphone en mobile-On-PBX support
  • Chatfunctie
  • Conferentie
  • Beschikbaarheid instellen en inzien van collega's
  • Voicemail beluisteren
  • Gesprekken opnemen/beluisteren
  • Video bellen
  • Push notificatie

Jouw eigen on·demand software store.

Start vandaag!